Äntligen framme!..

..efter två dygns resa!
Eftersom planet från NY till LA blivit inställt fick vi vänta ca ett dygn på nästa. Flygbolaget bjöd oss då på hotell med frukost lunch och middag + att vi fick åka buissnesclass så det gick rätt bra endå:)
Jag kom fram till mitt hus runt 23 och då hade redan fem tjejer flyttat in. två stycken var vakna så jag pratade lite med dom och sen däckade jag i min säng.

Idag har jag och tre tjejer gått en långpromenad och kollat in området. vi var vid stranden, skolan och inne vid mainstreet. såg att dom har forever21 här så nu är jag riktigt nöjd!:D stan är värkligen hur fin som helst!!

Nu ska jag sova och ladda för imorgon, då blir det stranden hela dagen! sola, bada, spela volleyboll osv. ska bli riktigt sköönt!

Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Stina

woho :D forever21, där shoppar du massa presenter till mig :D brabra!

2009-08-10 @ 13:53:20
Postat av: Andrea

Ha det super bra där borta Linnea =D

Masssaa kraaamar Andy ;D

2009-08-10 @ 17:52:14
Postat av: vickan

haha de nämde du inte förut att forever21 fanns :D men GÖÖTTTT! nu mår du allt bra va haha :P hörs imorrn älskliingis<3<3

2009-08-10 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0