Inskrivning på skolan!

Igårkväll skulle vi ha filmkväll här i med huset alla nio tjejer som bor här. Vi tog oss tid och valde en film som alla ville se men sen när vi väl fick igång allt fungerade den inte, så då sket vi i det och gick och la oss istället, alla är sååå trötta på kvällarna eftersom man inte ställt om dygnet helt än. Skönt ändå att gå och lägga sig och vara riktigt trött!

Idag var vi på skolan för inskrivning och införskaffande av studentlegg. Allt gick bra efter lite missförstånd med mitt namn och min födelsedag (mitt första namn står i mitten i passet och de läser datum bakofram). Jag frågade även om cheerleading uttagningen och hon gav mig en mailadress till coachen så jag ska skriva till henne och fråga lite mer. 
Efter det gick vi till bokaffären på skolan och kollade in vilka böcker vi skulle behöva för våra kurser. Det visade sig vara 6 böcker som var riiktigt tjocka... undrar hur detta kommer sluta... och det var bara för första terminen dessutom.

När allt var färdigt på skolan gick vi till banken för att skaffa bankkonton men det visade sig vara väldigt lång kö så vi bokade en tid för imorgon bitti. Istället gick vi till stranden och la oss där i några timmar. Där träffade vi en amerikan som sa att han och han kompisar skulle lära oss att surfa någon dag när det var bra vågor, dom hade brädor och allting, så det ser vi fram emot.

Nu sitter jag här i soffan och är likak trött som igår.. funderar på att sova snart.

Imorgon är jag nog inne på skype runt 17.00 om någon vill prata! :)

LOOVE


Jag och stephanie på stranden


alla i mitt hus :)


Utsikt från skolan!! såå fint!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser underbart ut, man blir inte lite avis

2009-08-11 @ 15:29:51
Postat av: Maria

hej vad härligt det ser ut blir riktigtavundsjuk ha så kul nu det är du värd fin utsikt från skolan kram anka

2009-08-11 @ 18:12:54
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Heej Linnsey :) skönt att du har det bra! bilderna ser riktigt fina ut! ser ut att vara trevliga kamrater :] missade dock tiden för skype :/ha det fint. puss<3

2009-08-11 @ 19:17:26
Postat av: vickan

beejb vad glad jag blir o se massa bilder håhååå :D yääähj vilken utsikt! oo goo for chheer:P inget klädshoppande ännu altså ;) jaj vi hörs säkert imorrrn älskliiingish :) pusselipuss min blomma<3

2009-08-15 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0