Träningsväääärk!

Nu har vi gått tre dagar i skolan och det är redan massa att göra. Idag har vi suttit i 4 timmar i streck och läst massa inför alla lektioner vi har imorgon, men nu när det är gjort så känns det riktigt bra! duktigt jobbat linnea!

På måndagar och onsdagar har vi bara en lektion mellan 10.30-12.30, introduction to computers... inte riktigt det jag åkte hit för att läsa men läraren är iallafall riktigt bra på att göra allt mycket intressantare än vad det egentligen är så det är ju positivt!
Tisdagar och torsdagar har vi 3 lektioner och går mellan 09.35-14.00 (inga långa dagar här inte) då läser vi "introduktion to business", "introduction to management" och "ledarship and organizations".
Hittils gillar jag mest management och ledarship lektionerna men de andra blir säkert mer intressant när man lär sig mer :)
Fredagar är vi heelt lediga så det är hur bra som helst! dock har vi ju massa att plugga så även fast vi inte är mycket i skolan så finns det att göra!

Igår var jag och provtränade med cheerleading laget här på skolan, därav min kopiösa träningsvärk! har knappt rörtpå mig sedan sm som var i maj någon gång? blev lite väl brutalt för kroppen men men, det som inte dödar härdar!
Cheerleadingen var hursomhelst jätterolig och jag fick lära mig massa hur man lyfte upp folk och kastade dom osv. tjejerna i laget var jättesnälla och hjälpsamma. Coachen däremot var rätt arrogant och otrevlig men henne pratade man endå inte så mycket med så.
Nu har jag iallafall skrivit upp mig för den kursen så nu har jag träning tis: 20-22 ons: 15.30-18.00 tors: 20-22.
Ska bli riktigt skönt att få röra på sig och göra något som dessutom är roligt! blir ju lite grundträning nu också så jag inte är helt ur form till hemkomsten!

Nu måste jag gå och lägga mig och sova! har skola rätt tidigt imorgon och sen cheerträning på det. Måste nog plugga en hel del däremellan också så det kommer bli en lång dag!

La upp lite bilder också, bla på de omtalade cyklarna ;D



ha det bra, godnatt!

LOVE Linnea







våra älskade cyklar!:D



pizza picknick


alla på pizzapicknick



jag på stranden



beerpong

Kommentarer
Postat av: vix

älskar era fiiinfina cyklar älsk! :D o snygg du är:D brännan sitter fint du! :P hah mne du fan vad skönt med cheeringen :D då får du lära hur man gör sen så vi kan battla mot våra ;) haha

2009-08-27 @ 23:37:31
Postat av: Annas

Heeej Linnea! Jätte roligt att läsa din blogg, nu behöver jag inte läsa Blondinbellas blogg längre :P

Härligt att se vad du gör på dagarna! Du verkar ha det bra! Är lite avis! Blir så himla sugen på att plugga en termin utomlands. Ta hand om dig och lycka till med cheerleadingen :P pussss

2009-08-28 @ 23:43:45
Postat av: Maddooo

Hej min kär avän!Hoppas du har det bra därborta. Ser att cypernbrännan is back =)

Tycker du ska ta o skriva lite nya inlägg nu så att jag precis som min gode kloke vän annas kan sluta läsa blondinbellas blogg ahha

pussar

2009-09-10 @ 17:25:48
Postat av: Andrea

Damn babe, you look great ;=)

Har du gått och blivit med i "The Hills"? - Man kan nästan tro det. Riktigt snygga solglasögon, tycker jag! Hoppas du har det super duper där borta! We miss you! I miss you!!



XoXo ( hahahah, lite skoj)

Massa Gose Kramar // Andrea

2009-09-11 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0