uppdatering!

Har vart lite dålig på det här med bloggandet senaste veckan men det beror på att vi gör så mycket annat kul! men jag ska försöka bättra mig, jag lovar!

Denna veckan har vi mest legat och solat, spelat volleyboll, gått på stan, haft film kväll, osv.
Vi i Elite-House har bestämmt oss för att bli riktigt vassa på beachvolley så vi har investerat i en egen volleyboll. Känns riktigt bra!
Vi har även luskat ut hur tvättmaskinen fungerar så den går på högvarv här dygnet runt. Det var riktigt välbehövligt kan jag meddela!

Igår tog jag och erika en morgon-powerwalk till skolan, körde lite styrka på fotbollsplanen och gick sedan till bokaffären på skolan för att köpa mina skolböcker för denna terminen. 450 DOLLAR gick dom på! helt sjukt dyrt!!
efter att ha bärt dessa hela vägen hem (i uppförsbacke) tog vi en snabbdusch för att sedan åka till k-mart för att köpa cyklar! maria och ylva ville också ha cyklar så dom följde också med.
Vi köpte varsin röd beachcruiser som var på extrapris och kostade endast 80 dollar, snacka om kap:) vi tror att vi ska kunna sälja dom sen innan vi åker hem för ca 100 dollar så vi kanske tillomed går med vinst, vem vet?
Vi cyklade hem från affären, ca 2 mil, och kände och riktigt hurtiga och duktiga!
På kvällen tog vi sedan våra sprillans nya beachcruisers och åkte till våra kompisar för att ha filmkväll.

Idag hade vi tänkt ligga på beachen hela dagen men just nu är det lite mulet så vi får se hur det blir med det!
Ikväll har vi styrt upp en pizzapicknick på stranden och ska sedan vidare på födelsedagsfest i wenthworth huset, kommer nog bli riktigt kul :)

På måndag börjar skolan och allvaret, känns faktiskt riktigt skönt att få ordning på allt och komma in i vardagen. på tisdag ska jag äver provträna med cheerlaget och se hur det känns, hoppas att det är roligt så jag får lite grundträning och får röra lite på mig iallafall:)

Hoppas alla har det bra hemma, och som sagt ska jag försöka bättra mig med bloggen!


LOVE Linnea


Fest på wenthworth



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linnea!Vikket liv du lever,va härligt....Lite avundsjuk blir man ju:)Lite skillnad o gå runt o städa.Ankan berättade om din blogg,så jag va ju tvungen o kika:)Ha de så jätte bra och lycka till i skolan...Kram Maria

2009-08-25 @ 18:43:05
Postat av: vix

Meeen shiiit vilken skämt!!! 450 dolllar, rena rama råånet! ja vill se bild på den fina cykeln föresten! , du får lägga upp en fin bild på den o dej haha :P shit vad ni e hurtiga,men det är bra då slipper ni hamna i usa:s fettma våg! :D pusss min flowerpower kärleek <3<3<3

2009-08-25 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0