midterm avklarat!

Idag hade vi midterm i business.. ett prov på 100 frågor från 250 sidor. Inte det mest upphetsande jag vart med om kanske, men det gick helt okej tillslut iallafall.
Vaknade upp imorse med feber, huvudvärk och halsont också till råga på allt.. min rums kompis maria har vart sjuk i 2 dagar så nu antar jag att det är min tur att föra det vidare.

Nu har vi iallafall relativt lugnt i skolan ett tag framöver så det känns riktigt bra!:)

Förra helgen hade vi finbesök från Carran och hennes två kompisar som var på genomresa, riktigt trevligt! Jag och Erica visade dom runt i stan och på stranden osv. och det var väldigt skönt att bara komma bort från allt och alla en stund.

denna helgen har vi vart på en liten bar där en i våran leadershipclass skulle sjunga med sitt band. Oturligt nog hade deras trummis blivit sjuk så dom fick köra lite improvisation, men det var bra endå!
På lördagen var jag, erica, catherine och maria ute och åt på en restaurang i stan med jääättegod mat:)

Nu börjar jag sakna alla hemma jättemycket! nu när det snart är NM och allting.. är SÅ avis på er alla som ska vara med!!!!!!!!!!bläääääää

hoppas alla mår bra där hemma!
LOVE


werg
Carran, hennes två vänner och jag på piren


regf
Bild från i helgen utanför baren (jag och erica)


errew
Bild från en tjejmiddag vi hade förra helgen


ddd
Innan vi skulle på fest på delavina


Kommentarer
Postat av: Sturk

Saknar dig med här hemma! Men jag tror nog att du trots allt har det jävligt bra där du är ;)

Sen har du ju Island att se fram emot om vi tar tag i det där någon gång framöver. Vi får ha msn-dejt nån kväll/morgon och skriva CV :D

Sköt om dig så hörs vi!

Puss på dig :)

2009-10-08 @ 13:44:49
Postat av: Stina

varför måste du vara så brun för? :o bli lite blek tills jag kommer (a) jag saknar dig endel här hemma också ska du veta!

2009-10-08 @ 14:15:16
Postat av: Pim

Håller med stinsen shiit va bruunis du har bliitt, skit snyyygt =D



vi saknar dig också här hemma inför NM men du har nog som sturk säger, jävligt bra där borta!



Ha de topppen får ringas någon dag nu snart, masssor å prata om! :)



MISS YOU, Massssaaaa Kärlek kommer lastat! <3

2009-10-09 @ 00:37:40
Postat av: Linn

Vad brun och fin du är gumman!

FAN jag är så laddad inför vi kommer ner till dig så det är sjukt. Kan vi roadtripa? Räknar med att du kollar upp massa sånt där så vi är redo! Los Angeles, Las Vegas och San Fransisco är måsten för mig.

Jag saknar dig, längtar bort härifrån och efter min äldsta, trognaste vän. Det verkar som att du mår bra, det är bra. Jag har för övrigt skaffat spotify; linn.kristoffersson, den är på så fort jag ahr internet igång vilket är OFTA så ring mig någon dag.

Puss!

2009-10-12 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0