Plötsligt händer det...

Eftersom Britta och Erica har blivit sånna bloggnördar så tänkte jag att jag skulle uppdatera min lite också för att inte känna mig utanför. (Är nog egentligen mest för att jag ska ha en ursäkt för att slippa plugga till det massiva provet vi har imorgon..) vilka idéer man kan få!

det har hänt massa grejer sen jag skrev sist så jag vet inte riktigt var jag ska börja.. därför börjar jag bara från idag.

- idag jag har vart på tävling i long beach, det var inte speciellt kul, vi kom sist.

Herrå

Jag och Erica på skolan

 

catherine och jag på hawaii




hawaii




2a på nationals för två veckor sen :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej och välkommen till nördklubben!

Nu när du är en medlem så tänker jag lägga till dig i min "heta bloggar"-lista.

Det översta kortet är det världsklass på; två riktiga stekare som Blatten skulle ha sagt.



Skitsamma att ni kom sist; du är bäst ändå!

Puss & Kram

2010-03-01 @ 02:44:40
URL: http://ericablomstrand.blogspot.com
Postat av: stina

hjälp, jag blev helt chokad :O bra jobbat syrran!!

2010-03-03 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0